Dag 13. Den här veckan.

Den här veckan har gått jätte snabbt tycker jag. Tyvärr har jag inget minne av den. Jodå. Jag har varit i skolan, ganska chill vecka. Åt en jätte go lunch med tjejerna i torsdags och efter det räffade älsklingen i stan.
Och i fredags köpte jag min nya dator. Big love. Sen i lördags då så åkte jag till min äälskling och har haft en mysig helg där. Vi fixade med hans nya rum lite som är ute i en ''stuga'' nu. Skit mysigt. Och vid 10 på kvällen i lördags var vi sugna på godis men hamnade på drive in på donken o efter det blev det godis.
Haha. Min vecka har iaf varit bra. Hoppas eran vecka också varit bra :D

Tänk er för före ni skickar!

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback