Tjenixen

Hello darlings. Hur är det med er då ? Idag är det onsdag vilket betyder plugg. och kanske chokladbollar för att
det är ju så gott hihi. eller kärleksrutor ! ... heter det ens så ?
KÄRLEKSMUMS ! så heter väl det. haha..

Äter faktiskt aldrig nått när jag pluggar. Förstår mig inte riktigt på dom som gör det. Man lär ju lägga på sig maassa för i nian känns det som en massa plugg + sånt på vardagar är ju inte nyttigt eller bra för tänderna. Men jag ska inte ljuga, jag håller mig inte alltid ifrån gosaker på vardagar. men iaf när jag pluggar hehe. Äter ni något när ni pluggar eller inte? Syftar på gosaker nu


Tänk er för före ni skickar!
Postat av: erza shporta

sv: tack så mycket finis! :)

2012-02-22 @ 09:28:01
URL: http://eshporta.devote.se
Postat av: Birta

fin blogg :D allt bra ?

kram !

2012-02-22 @ 12:37:14
URL: http://birta.blogg.se/
Postat av: Emil larsson

HEJ!!! <3

2012-02-22 @ 14:08:47

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback