svar på fråga:

FRÅGA:
Anonym om Dag 01 – Presentera mig själv:
Kan du inte berätta lite mer om ditt modelljobb, blev fett nyfiken hehe


svar: haha jovisst. det var inte alls speciellt stort. var med på nån sida där man kunde söka små skådespelarroller och en dag kontaktade en modelagentur mig, Jag blev ''medlem'' på hennes sida men var i den ålder då de va svårt o få jobb. Fick lite jobb från andra ''personer'' om att vara med i tidningar och andra saker men tackade nej, tills hon ringde o berättade att dom ville ''låna'' min kropp till en planch om en pjäs som skulle handla om vuxna i barnkroppar. Så min kropp var med på plancher :DD jobbade då med den mörka tjejen i ''se upp för dörrarna, dörrarna stängs'' och hon var jätte snäll. Som tack fick jag även ta riktiga modellbilder som ligger uppe på deras modellsida och fick även 500 spänn. Inget speciellt stort alls men riktigt coolt enligt mig haha...

Nu räknas jag som vuxen enligt modellvärlden typ haha men är för kort så jag skall placeras i en ny kategori som kommer upp i vår. Ifall jag får fler modelljobb kommer det ju inte vara att gå på catwalken precis utan mer närbilder. Så håll tummarna. Alla kan bli modeller om man försöker !  

Vågar nog inte lägga upp bilderna, var ganska liten haha.. eller vill ni det ? ;)

Tänk er för före ni skickar!
Postat av: Emma

Lägg upp dom!!

2012-02-22 @ 22:03:10
Postat av: eline

sv: haha va man har väl inte vaniljkräm på semlor? eller?.. :)

2012-02-23 @ 10:02:38
URL: http://elinenorin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lägg upp:)

2012-02-23 @ 20:20:32
Postat av: Tova

JAA lägg upp <3

2012-02-24 @ 09:58:59
URL: http://tovabengtssons.blogg.se/
Postat av: Yrsa ❤

lägg upp bilder ! <3

2012-02-25 @ 19:21:10
URL: http://yrsabengtsson.blogg.se/

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback