LÄNKBYTE


Länkbyte med min fina vän Viktoria på bloggen www.viktoriasophia.blogg.se !
Viktoria är en jätte gossig tjej som jag känt i tre och ett halv år och har en hel del
störda och roliga minnen med haha !
På hennes blogg får ni läsa om hennes vardag med sina vänner och pojkvän, få insperation till saker och se fina bilder hon hittat eller tagit. Hennes blogg är bra och det säger jag inte bara
för att vi är kompisar, utan för att jag ärligt tycker det.
SÅÅÅÅ klicka in på den vettja ! :)

- Vill ni också köra ett länkbyte så är det bara att höra av sig :)


Tänk er för före ni skickar!
Postat av: Marina

Jag har en tävling på bloggen där man kan vinna en design+header! Om du vinner bestämmer du helt själv hur du vill att din design ska se ut!Jag gör den precis som du vill!http://maet.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-bloggdesign.html#comment

Va med!

2012-02-15 @ 17:17:11
URL: http://maet.blogg.se/

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback