Dag 2. Min första kärlek

Min första kärlek, det finns egentligen två stycket. först första när man var liten och sen första seriösa.
Den första ''kärleken'' jag hade var när jag var jätte liten. Han hette Emil och föddes på samma dag som mig. Vi hade bestämt oss att vi skulle gifta oss. Fast jag var ju aldrig kär i honom ens om man nu kan vara det som liten haha.. söta var vi iaf. och sen min första riktiga kärlek var ju till min Oliver. Vi lärde känna varandra 2009 av en slump nästan. Efter ett tag började jag falla för honom och tyckte om honom väldigt länge, roligt nog påstår han själv (lier haha.........) att han tyckte om mig då med. Och 2010 kände han sig modig o frågade om jag vill ses. eeh jaaa !! klart jag ville. Det var lite blygt första gången så vi drog till en vän men myste lite ändå. Dagen efter sågs vi själva och jag kände mig jätte säker i honom, kanske för vi känt varadra ganska länge innan men även för att han är lugn och fin som person. Vi blev på G och jag har aldrig känt vad jag kände då. Den kärleken jag både fick och gav. Helt otrolig. Alla förtjänar att känna så nån gång.
Han har fått mig ifrån mina ätstörningar, eller ätproblem snarare.. same shit, Jag var 12-15 kg underviktig och skämdes för att äta mkt eller inför folk. Nu skäms jag inte alls och älskar mat, iaf den mesta ;)

Jag får ett sånt stöd från honom i allt. Min allra bästa vän och fina pojkvän. Han är min första (och sista!!) riktiga kärlek.


Tänk er för före ni skickar!
Postat av: Heviiiii

sweeeeet :D

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

åh vad fina ni är! fint inlägg! :D



- Tack söta du! Och absolut! :) Här finns info om teckningsbeställningar:

http://adaras.se/2011/august/utkast-juli-15-2011.html#comment

Kram!<3

2012-02-25 @ 12:46:01
URL: http://adaras.se
Postat av: Anonym

Hejsan, jag har just nu en tävling på min blogg där man vinner valfritt smycke!

var gärna med, direkt länk: http://bilderbyalice.se/2012/february/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-imbusy.html#comment

kram :)

2012-02-25 @ 13:05:59

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback