kroppen

hittade denna bilden igår o tänkte verkligen till. jag är säker på att alla mina läsare har komplex, vem har inte ? är också ganska säker på att ni vill ändra på erat utseende. det är väl dock okej till en viss gräns.
För vem säger hur man ska se ut ? o vem vill du vara fin för ? den du tycker om ? ifall han inte fallit för din fina insida redan kanske ni inte borde vara tillsammans för är det verkligen äkta kärlek när någon faller för utseendet ? nej men de kan ju vara ett plus i kanten.
men INSIDAN är den som ränkas.

dock borde jag ta lärdom av de jag säger. har komplex o vill ändra mitt utseende. men jag är jag o vi alla är unika.
tyck om er för hur ni är ! o strunta i vad andra tycker. äkta vänner o en äkta pojkvän/flickvän ser din innre skönhet !

 


Tänk er för före ni skickar!
Postat av: Kajsa

Fin blogg du har=)

2012-04-09 @ 18:31:46
URL: http://kajsashrna.blogspot.se/

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback