prov prov prov

prov i torsdags. idag , imorgon om en vecka o två dagar sen två dagar senare igen. sen två prov veckan efter det. LÄÄÄÄGG AAAAAAAV.
imorgon ska jag o lisa fisa stå i skolans cafe kom dit alla på min skola hiihih !!! nej men ah . kul att man ska ha såna mössor o uppsatt hår för hälsoundersökningens skull eller något sånt. är sååå ful i uppsatt hår så jag dööör ! aja slipper iaf långa jobbiga lektioner imorgon (a)
så dålig som jag är i skolan lär jag bli :
eller 
kan dock inte ens städa så där sket sig städar jobbet. blir väl en hollywood fru. om min man hade tänkt sig att bli rik o ta ett kvälls dopp i pengar med mig :)
inte precis vad jag vill syssla med . men det är så dålig jag är i skolan så de finns inget annat o göra typ. pepp pepp

Tänk er för före ni skickar!

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback