kul fakta

1. Hur gammal är du om fem år?

20 kanske.. vem vet :) det kanske finns en tidsmaskin då liksom.

2. Vem var den sista du träffade?

min familj hiihi

3. Hur lång är du?

typ 161,5 men om jag står på tå blir jag 165

4. Vilken var den senaste film du sett?

jag ser inte på film....

5. Vem ringde du senast?

emma rausa

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?

ett långt sms till min älskling om en mysgrej vi borde göra. wiee

7. Vad är dagens planer?

ingenting. roligt va ?? :):)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

beror på vad jag har att säga

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?

skilda

10. När såg du senast din mamma?

för några timmar sedan

11. Vilken ögonfärg har du?

blå

12. När vaknade du idag?

minns inte

13. Har du någon gång hittat en katt?

en bortsprungen ? a.. eller va ?

14. Vilken är din favoritplats?

ett ställe där jag kan ha alla mina nära o kära hos mig

15. Vilken plats föredrar du minst?

EN TRÅNG GROTTA !!!!!!!!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

vettefan typ i göteborg eller i usa

17. Vad skrämde dig som barn?

inget .......

18. Vem fick dig att skratta senast?

emma rausa

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?

vaa? hope so

20. Har du stationär eller bärbar dator?

bååde och

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

uutan :$ nä men med trosor och t-shirt

22. Hur många kuddar har du i sängen?

typ två st

23. Hur många landskap har du bott i?

mellan 2-4 . vet inte rikigt vad landskap innebär

24. Har du någon gång spytt på fyllan?

noll. hatar att spy så jag tänker mig för

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

barfota i gräset på sommaren. nej men strumpor förutom på natten då hee

26. Är du social?

ibland

27. Vilken är din favoritglass?

såndär daim nivet

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?

skänkt bort lite kanske. och sen shoppa shoppa spara o så ..

29. Tycker du om kinamat?

vet ite vad det är . är de inte typ kryp ? så nejtack

31. Vad dricker du till frukost?

inget. kanske tee elr juice om nån tvingar mig

32. Sover du på någon särskild sida?

näe

33. Kan du spela poker?

inte vad jag vet. men jag kanske har en sån super kraft att jag kan det ändå.

34. Tycker du om att mysa?

ja, det är väl mysigt..?

35. Är du en beroendemänniska ?

alla är väl beroende av ngt. typ vänner. mat eller något ?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

jaa.. men jag minns bara inte rikigt vem..

37. Vill du ha barn?

hihi ja om dom är snälla :D

38. Kan du några andra språk än svenska?

engelska och lite tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans?

no

40. Föredrar du havet eller en pool?

varm pool annars havet (a)

41. Vad spenderar du helst pengar på?

kläder och '' skönhets produkter ''

42. Äger du dyra smycken?

japp, kronjuveler och diamanter, värda minst tre miljarder.

43. Har du någon gång testat narkotika?

är de inte sånt dom har på sjukhus ? isf har jag. om de inte finns på sjukhus så nej

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?

min älskade pojkväns peterniklas, nej gud förlåt.. min tandborste

45. Vem är den roligaste människan du känner?

känner många roliga :D

46. Välj ett ärr på din kropp?

ärret jag gjorde på armen när jag plattade håret hehe. så grymt efterbliven gjort

47. Vad har du för ringsignal?

riiiiiiiiiiiiingriiiiiiiing

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?

japp. dom passar fortf. jätte fina

49. Flirtar du mycket?

med min pojkvän. tåflörtar massa och blinkar med mina ögonfransar.

50. Vart togs din profilbild för din blogg?

ha ?

51. Kan du byta olja på bilen?

va... nä

52. Har du fått fortkörningsböter?

nej

53. Vilken var den senaste bok du läste?

läser inte :)):)

54. Läser du dagstidningen?

bara rubrikerna

55. Prenumererar du på någon veckotidning?

inte vad jag vet

56. Dansar du i bilen?

nej , jag badar bubbelbad och dricker champange

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?

nrj

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

'fest hos mange'

59. När var du i kyrkan senast?

när jag konfemerades :D


Tänk er för före ni skickar!

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback