vikt

- bara för att elin skrev ett inlägg om det ( elinkristenson.blogg.se )

okej vem har inte haft viktproblem .. nästan vilken tjej som helst och säkert en del killar har haft det.
elin skrev precis ett inlägg om sin vikt. enligt mig är hon fin precis som hon är men ah..
jag har haft viktproblem i hela mitt liv. men för något år sedan började jag halv banta hela tiden. lite mer än ett år sen tror jag föresten.. aja. jag har jättesvårt att äta inför folk. åt med min pojkvän idag. mådde verkligen jätte dåligt över det. mina vänner säger att jag har ätstörningar, jag vet inte ?  jag vill ha smalare ben och mage.
det är verkligen ett problem för mig. tro inte att jag försöker få uppmärksamhet men det med vikten och min kropp är verkligen ett mega problem för mig. tror fortf inte på mig själv och kan verkligen inte gå runt i bikini eller något utan att vara rädd. vet inte för vad men ah.. jag känner mig inte tillräckligt smal. är inte nöjd med min vikt heller. så fort vågen höjt sig får jag panik
och jag vet att jag inte är ensam om att ha såna tankar. tack nu har jag delat med mig av dethär
btw en månad med oliver idag. jag älskar dig, du är bäst älskling <3

Tänk er för före ni skickar!
Postat av: elin

du vet va ja tycker. minst 5 kg till sommaren, du behöver de snutt.

2011-01-20 @ 22:21:51
Postat av: Philip Söta PP

Heregud Emma du är ju redan sjukt smal:O Du ser ju nästan ut att vara underviktig! Din kropp är fin som den är ät ordentligt och träna lite så blir magen snygg istället...

2011-01-20 @ 22:38:54
Postat av: Oliver

Emma du är jätte fin och du ska verkligen inte banta, du är inte tjock någonstans. Ät mycket och träna som PP säger, om du vill ha finare magen än du redan har? Du måste äta lite mer emma. absolut ingen tycker att du ska banta eller att du är tjock någonstans, vi alla vill att du ska äta lite mer :( <3

2011-01-20 @ 22:48:38
Postat av: ina

känner väl att jag också måste skriva något nu.

jag vet hur viktig din vikt är för dig, och hur besatt du faktiskt är av den.

det spelar heller ingen roll hur många som säger att du är smal för det är bara din uppfattning som spelar roll egentligen. jag kommer inte kunna övertala dig att sluta tänka på det sättet som du gör.

emma du har jätte bra kompisar, du har en toppen pojkvän och du har mig. vi alla älskar dig precis som du är, även fast du skulle väga 40kg eller 80. för det är inte ditt utseende eller din kropp som vi alla faller för, det är du. din personlighet, ditt skratt, din otroligt dåliga humor. det har absolut inget med din vikt att göra. inte enligt mig i allafall. du har alltid varit väldigt smal under hela den tiden jag känt dig som då är fruktansvärt länge. jag kan försöka hjälpa dig på traven fast ingen kommer kunna hjälpa dig förens du själv förstått att du behöver hjälp förens du själv är beredd att få hjälp som jag och många andra är beredda att erbjuda.

jag älskar dig så fruktansvärt mycket, älskar dig hela vägen runt om i solsystemet. emma allvarligt min kärlek till dig är utan gränser du är som min lillasyster och det sista jag vill är att du råkar illa ut. jag stöttar dig i precis allt du gör bara så du vet. och det är dina beslut och dina åsikter inte någon annans.

glöm aldrig bort hur fin, underbar och fantastisk du är. älskar dig till tusen stumpan <3

2011-01-21 @ 00:18:08
Postat av: Anonym

jag tror problemet är att du e för smal, om du går upp lite i vikt får du mer former och du kommer passa mer i bikini m.m, emma du e jätte söt men du behöver verkligen inte gå ner i vikt, TRO MIG! <3

2011-02-02 @ 21:38:39

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback