Dag 1 – Presentera mig själv

gammal bild !!!

Hej jag heter Emma Sophie H. Jansson.
Eller ja emma jansson blir bra.
Jag är född den 2 maj 1996. Jag har en mamma och en pappa och en riktig syster, och sen har mamma och pappa en ny familj så jag har bonusfamilj också.
jag bor halvtid i Torslanda med pappa. Halvtid i Kullavik med min mamma.
När jag var 6 år skilldes mina föräldrar. och mamma och pappa turades om att bo i torslanda och i lägenheten i stan. sen vid 7 års åldern hittade mamma ett hus i biskoppsgården haha som vi bodde i tills jag var runt 12 år.
jag är en tjej som är envis och pratig och som mina vänner tycker - efterbliven haha men de stämmer ju inte rikigt haha..... men jag är lättretlig så det är nog inte så bra.. en väldigt dålig sak med mig är att jag tar åt mig så lätt men jag jobbar på det , samma med mitt självförtroende, Mycket pga en lång tids mobbning men det tar vi inte nu haha..
jag gick i fotboll men slutade haha tjockis.. men jag är en sån som är upptagen med vänner och såklart skola helatiden . och konfan, jag går i konfa inriktning film. Vi har lärt känna hur jävla goa personer som helst. först trodde jag att alla som gick i konfirmation var över religiösa men tro mig så är det inte riktigt .. för det mesta..
först kände jag bara Emma Viktoria Elin och Lisa. Jag minns första dagen , Lisa jag och Elin satt och verkligen döö garvade i kyrkan och sa vilka som såg bäst ut. Snabbt lärde vi känna dom flesta och umgås med dom på ledig tid.
Jag går i 8onde klass och har alltså börjat få betyg nu hoho .. De ämnen det går bäst i är nog Hemkunskap och SO. Men vi märker väl när det sätts betyg vilket är rikigt rikigt snart om det inte redan är gjort .. hmm..
Men jag har höga mål i skolan och vill ha ett bra arbete. vet redan vad jag vill bli och det krävs en bra utbildning så det väl till att skärpa sig i skolan.
har nog inte så mycket mer att säga skriva såå ja.. poss

Tänk er för före ni skickar!

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback