20 dagar

ag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – 10 saker du ser fram emot
Dag 3 – Det här åt jag idag
Dag 4 – Vad är kärlek?
Dag 5 – Min bästa vän
Dag 6 – Värsta tiden i mitt liv
Dag 7 – En ny bild på dig själv och 4 faktan
Dag 8 – I min handväska
Dag 9 – Mina syskon
Dag 10 – Mina rädslor
Dag 11 – En bild på dig förra året och en från idag
Dag 12 – Det här får mig att må bättre
Dag 13 - Det här får mig att gråta
Dag 14 – Något du älskar
Dag 15 – 10 saker du ser fram emot
Dag 16 – Mitt favoritminne
Dag 17 – Detta ångrar jag.
Dag 18 – Min skola
Dag 19 – En favorit
Dag 20 – Det här saknar jag
börjar imorgon
Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – 10 saker jag vill göra innan jag dör
Dag 3 – Det här åt jag idag
Dag 4 – Vad är kärlek?
Dag 5 – Min bästa vän
Dag 6 – Värsta tiden i mitt liv
Dag 7 – En ny bild på dig själv och 4 faktan
Dag 8 – I min handväska
Dag 9 – Mina syskon
Dag 10 – Mina rädslor
Dag 11 – En bild på dig förra året och en från idag
Dag 12 – Det här får mig att må bättre
Dag 13 - Det här får mig att gråta
Dag 14 – Något du älskar
Dag 15 – 10 saker du ser fram emot
Dag 16 – Mitt favoritminne
Dag 17 – Detta ångrar jag.
Dag 18 – Min skola
Dag 19 – En favorit
Dag 20 – Det här saknar jag

Tänk er för före ni skickar!

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback