DAGENS FRÅGA

 
 
 
Anonym:
Vilken skola och vilken linje ska du byta till?
 
svar: Jag byter från jensen ekonomi juridik till drottning blanka stylist med extra högskoleförberedande kurser.
 
Känns som ett mycket mer värt val för mig. kände att om jag går ur gymnasiet efter tre år av ekonomi jurdik
kommer jag inte kunna bli något utan ännu mer plugg. 
Med denna linjen kommer jag båda lära mig allt inom skönhet MEN samtidigt kan jag
gå universitetet och läsa till åklagare. 
så folk som har fördommar om linjer som stylist ska inte säga något alls. det är ingen slapp linje. Har 
ett säkert arbete direkt efter skolan SAMTIDIGT som jag pluggar vidare, INGET jag hade fått om jag hade 
gått ekonomi jurudik. 
BÄSTA valet på länge. är så jävla lycklig!! 
xoxo

Tänk er för före ni skickar!

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback