10 saker om mig själv!

1. Vi var nära på att flytta till Kina med familjen för jobbets skull.
2. Jag är en douchmag-magnet.. 
3. Har extremt svårt för att falla för någon sen mitt enda förhållande tog slut för över ett och ett halvt år sedan..
4. Jag suger på att ljuga.. Får så dåligt samvete och mår jätte dåligt av minsta lilla lögn..
5. Mitt nuvarande "beroende" är tropicanas apelsinjuice med fruktkött.
6. Jag hatar att laga mat och är jag ensam hemma så svälter jag nästan hellre..
7. Jag kan minnas saker från de att jag var 1 år..
8. När folk ber mig skicka bild om mig får jag lite panik.. för de "enda" bilderna jag har på mig själv är oseriösa o fula..
9. Jag har stått på scen o sjungit ett par gånger... trotts att jag inte ens sjunger bra...
10. Jag har ett litet "trattbröst", asså märkts inte eftersom mina tits o revben är fuckade.. men tack vare den kan jag inte sitta rakt o andas.. blir jätte jobbigt då :(

Tänk er för före ni skickar!

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback