Vinnaren av iphoneskals tävlingen

Vinnaren är DISA. Inget fusk har skett i tävlingen & en rättvis vinnare har kommit fram. Tyvärr kunde jag inte se att alla ni hade gillat facebook sidan ni skulle gilla.
 
Här är Disas motivation som gjorde att hon blev en utan finalisterna:
Hej Emma! Jag vill gärna vinna denna tävlingen för att det hade varit jätte kul och intressant! Dessutom hade det varit fantastiskt att få designa sitt egna skal. Jag har nämligen mitt drömskal som jag gärna skulle vilja ha. Om jag skulle vinna tävlingen så skulle jag få en chans att designa mitt drömskal.
Hade varit kul att ha ett skal som man gjort själv!
Tack på förhand! ♥♥♥
 

Grattis på dig. Jag kommer höra av mig till dig!
 

Tänk er för före ni skickar!

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback