Godmorgon

Hur var eran helg? Min helg har varit lugn och mysig. Myst med finaste Bea som sovit här hela helgen.
Vi har även träffat lite annat härligt folk och haft de allmänt mysigt.
Men nu börjar en ny vecka. Den här veckan är inte färdigplanerad än men jag ska bla. Stå på gymnasiemässan
här i Göteborg. Ses vi där? Jag ska även äntligen till läkaren för mina ledproblem. Har ett hoppande käke som låser sig ibland vilket är väldigt plågsamt, samt hoppar mina lillfingrar och jag kan knappt röra dom för dom "fastnar" i en viss ställning.. YES, anyway. Helgen tar jag som den kommer. Hoppas iallafall eran vecka blir trevlig! Puss. ▲

Tänk er för före ni skickar!

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback