Kroppen

Jag har skrivit ett liknande inlägg en gång tidigare men jag gör det igen.
Tjock som smal, spelar ingen roll. Du är vacker som du är.
Innan var det skinny skinny som gällde och dom tjocka kände sig kränkta, nu är det tvärt om
Är man smal så är man svag för man faller för idialen som finns idag, är man tjock så är man
stark och modig. Vet du vad jag tycker modig är? När du är dig själv och trivs i din kropp.
Det är de folk borde sträva efter, inte att följa efter strömmen.
 
Jag var smal innan och då blev jag hackad på. Dom retade mig för mina revben stack ut, min ryggrad stack ut, jag hade xxs i storlek och åt aldrig, jag ville vara smal. Nu har jag gått upp och trivs inte med det. Jag gick upp för jag mådde dåligt. Visst jag erkänner, en del behövde jag gå upp men inte så mycket. Jag är normal stor.
 
Så snälla killar och tjejer, strunta i vad andra säger till er. Trivs du med din storlek så är du perfekt.
Det är inte modigt att vara nått du inte vill vara, det modiga är att vara dig själv!
 
 

Tänk er för före ni skickar!
Postat av: FRIDA BERG

Fin blogg :)

2012-11-04 @ 17:20:16
URL: http://fridabergs.blogg.se
Postat av: solange

Riktigt bra skrivet! :) Tro mig, din text kommer få många att tänka om. T.o.m jag. Kram!

2012-11-06 @ 12:18:42
URL: http://solangesaavedra.se
Postat av: Johan Ljung

Tjena jag är inte fet!

2012-11-15 @ 22:09:46

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback