Kärlek

Kärlek.
Går var jag och oliver och åt suupergo thaimat och sedan gick vi o såg på bio. Så gjorde jag något vid tinningen och han sa ett namn, jag visste direkt vad han menade och tog ner fingrarna från tinningen och sa skämtsamt förlåt. För den personen oliver sa, gjorde också vid tinningen och förlorade hår just där. Senare satt jag o berättade att min syster o syssling sög på fingrarna o lockade håret med andra handen likadant när dom var små, oliver lyssnade inte helt o jag bad honom upprepa vad han sa o han visste precis hur min syster sugit på fingrarna.

det har gått tretton och en halv månad sedan vi blev tillsammans. Vi vet så sjukt mycket om varandra. Helt onödiga saker också, och jobbiga. Svåra saker jag fått gå igenom både när jag var liten men också som "äldre". och så slog det mig att det är precis så det ska vara. Han förstår mig utan att jag behöver säga något. Det är kärlek.
Fast vi kan bråka massa och nästan, bara nääästa hata varandra så kan jag inte leva utan honom. Han är kärlek. Han vet vad som gör mig glad och ledsen. Vi har lärt oss varandras svagheter och styrkor. Kanske vet vi så mycket om varandra för vi känt varandra sedan hösten 2009 och pratat konstant efter det. Jag föll för honom pladask. Han var en blyg kille som ändå gjorde alla så glada. När jag såg honom då började jag koka och bubbla. Och om jag bara såg honom långt bort på skolgården i två sekunder, så var jag glad för resten av dagen.

Även om vi skulle göra slut (vilket inte kommer hända!!!!) så kommer han vara min allra bästa vän. Han vet saker INGEN annan vet, som jag inte kommer eller vill berätta för massa andra. och när allt känns helt hopplöst kan han få allt bra igen.
Och när han håller om mig känns allt helt perfekt. Jag älskar verkligen denna underbara fina kille. Du är det finaste jag har.

 


Tänk er för före ni skickar!
Postat av: Anonym

Aww sötispötis du är bäst! fint text (a) love you <3

2012-02-05 @ 22:42:18
Postat av: syster

taaaaaaaack kära syster för att du berättar att jag sög på fingrarna, det gjorde du också btw :))))))



fin text :)

2012-02-06 @ 22:31:00

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback