Hej babes (med andra ord, hej amanda)

Hej babes, eller babe, för just nu är de väl bara amanda som är trofast o kikar in här, nästan varje dag. Min fina pudding. Vi sitter faktiskt och skypar nu, vilket vi gjort dom senaste dagarna. Helt underbart. Så amanda, detta inlägg är till dig!
Snart är det nyårsafton och den ska tillbringas i alingsås där Amanda bor. Tre rätters och lite skumpa står på menyn.
Så mina vänner, har ni några nyårslöften? Jag ska nog köra med dom gamla vanliga men denna gången vet jag att jag kommer klara de!

Ska träna mer, redan check på den. Jag ska bli nyttigare och plugga mer, och bli en bättre person!
Vad är era nyårslöften?


Tänk er för före ni skickar!
Postat av: Din pudding: Mandis

Finaste inlägget jag sätt på länge!! Tagga nyår!

2012-12-29 @ 23:07:58

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback