God"morgon"

Vaknat och somnat till och ifrån sen halv 2 imorse. Drömt sjukaste grejerna så jag kände att nu är det dags att vakna haha..
Tänkte även informera er om min senaste lycka: Jag har gått ner 4 kg på bara 2-3 veckor. Känns liksom lite bättre att kolla mig i spegeln. Tjejer, tro inte att ni är fula för att ni har lite vikt på er, för alla är vackra på sitt sätt, men jag känner mig mer säker med mig själv när jag är "lilla emma" & få inte för er nu att jag va eller är jätte stor nu för det är jag inte heller. Äsh missförstånd missförstånd missförstånd. Kan inte alla bara va glada för varandras skull nu?
 
Nu ska jag iallafall kolla på den bästa serien ever, eller ah en utav dom bästa enligt mig: Pretty little liers.
Vi hörs, puss.

Tänk er för före ni skickar!
Postat av: Mikael

Hej, Modemannen här!

Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Har du något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer så klart. Om du vill ha mer läsare som tycker om mode till din blogg så kan du alltid göra ett seriöst inlägg i forumet. Men om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor kram från Mikael

2013-01-03 @ 19:29:00
URL: http://forum.modekampanj.com

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback