Dag 01 – Presentera mig själv

Hejhej alla där. Dag 1. alltså ska jag presentera mig. Jag heter Emma i förnamn och Sophie i mellannamn, därav mitt bloggnamn. Jag fyller 16 år i maj och bor i göteborg. Bästa staden ever ! anyway. I min familj har jag min mamma o pappa och syster. Men mina föräldrar är skilda så jag har bonusfamiljer med två systrar och en bror.
Jag var en riktigt tjötig tjej men har nog lugnat mig med det, lite iaf. Är iaf utåtriktad och lätt att prata med. De vill säga om jag vill prata med dig..
Jag har en pojkvän som heter Oliver och han är även min allra bästa vän. Vi blev tillsammans den 20 december 2010 !
Jag går i nian och har alltså nyligen valt gymnasium med inrikting Ekonomi juridik. Valt var inte allt för svårt då jag längre tänkt på att bli åklagare men visste inte hur. 
Trotts att jag vill bli åklagare kommer jag syssla med mitt intresse för mode, stil, att skapa, styla osv.

Jag är envis !! haha..
Älskar att få folk att skratta. Ville nästan bli komiker ett tag. Var en flumsefia som ville få alla o skratta.
Tyvärr ändrades jag och är inte lika utåt längre (forever alone) men vill såklart fortfarande få folk att må bra och skratta.
I skolan umgås jag för det mesta med min fru Emma, Viktoria gavin som jag länkat, Elin som jag snodde 30 dagar ifrån och lisa, även ibland efter skolan.
Jag har haft ett modelljobb men hamnade i dendär jobbiga ålder mellan barn och vuxen och allt las på is men vi får se, är inte ''barn'' längre ;)

På fritiden shoppar jag, tar det luuuugnt hemma, har en o annan tjejkväll, träffar pojkvännen, bloggar osv. & pluggar..
Nån idol eller förebild ? nja inte precis. Jag ser upp till starka personen. Alltså ingen speciell. äsch jag kommer inte på något mer..



Tänk er för före ni skickar!
Postat av: Sara

sv; humor! ;) följa varandra via bloglovin?

2012-02-22 @ 17:25:08
URL: http://sarajohannalouise.blogg.se/
Postat av: canaz

Var med och vinn valfria färgade månadslinser i samarbete med netlens här http://canaz.se/2012/february/tavling-i-samarbete-med.html#comment ! Lycka till kram :)

2012-02-22 @ 18:03:49
URL: http://www.canaz.se
Postat av: Märta

Hej!

Kom in på din blogg för du hade kommenterat min o min kompis blogg :).

din blogg är awesome och tack för att du kolla våran blogg :) !!

2012-02-22 @ 18:22:13
URL: http://moons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta lite mer om ditt modelljobb, blev fett nyfiken hehe

2012-02-22 @ 20:59:12
URL: http://www.nattstad.se/linndim

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback