Rejta- omdömmen.

 
nelly.com
Älskar nelly.com, dom har allt för alla årstider och stilar. Hittar alltid felra grejer där
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
nelly.com
Beställde nyss världens snyggaste klänning och skor, är sjukt nöjd, dock var skorna försmå men otroligt fina! Klänningen jag beställde ska jag ha som skolbals klänning
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
Comviq
Tycker det är grymt bra att kunna ring och smsa fritt till mina Comviq vänner, mina mobilräkningar håller sig på en bra miljö och jag behöver inte räkna pengar och sms varje månad. Känns otroligt skönt. Kommer tipsa andra om comviq!
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
Aftonbladet AB
Jag älskar aftonbladet, går alltid in där, flera gånger om dagen. Tycker om att vara uppdaterad om allt och aftonbladet uppdaterar bra!
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
Expressen
Gillar expressen, dom uppdaterar bra och ofta och har med olika sorters artiklar. Jätte intressant sida
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
Spotify AB
Känslan av att kunna lyssna på sin favvo musik nonstopp är grym. Jag har spotifypremium och kan lätt lyssna i min iphone. Känns svingott och det laggar inget alls. Världens grymaste uppfinning
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
Åhléns
En affär som har ALLT. Man hitta alltid något där, hårgrejer, smycken, kläder, väskor, smink osv, allt! Toppen affär
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
Bubbleroom
Tycker verkligen om denna sidan! ALLT finns för alla stilar och former och prisklasser. Älskar det och hittar alltid något där. Skulle absolut tipsa om denna hemsida till mina vänner
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
Stadium
Bra ställen att handla skor på. Gympaskor och märkes skor. Älskar även lukten där inne!
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
SIBA AB
Handla mig första dator här, fick en dataväska på köpet vilket var väldigt snällt och kul. Bra servic där jag var!
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
La Redoute
La redoute har en stil som passar min kära moder väldigt bra. Bra sida att kolla in inför morsdag!
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
Tele2 Sverige AB
Har alltid fått bra service på tele2s hemsida och affär. Det uppskattas verkligen!
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
Apple Computer AB
Har en iphone och har suttit på en appeldator. Dom är såååå gryma, har man testat en appelgrej är man fast!
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
Care of Carl AB
Fick en go känsla när jag gick in där och kollade. lyxigt och fint!
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
Ellos AB
Hittar alltid massa saker till mamsen där, toppen
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
Magasin Café
inte min typ av tidning men det är ju alltid trevligt o om det är nån snygging på framsidan
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
Halens AB
hitta många gulliga och söta kläder, men inget jag ville beställa
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
Heppo.se
ÅH skoooor, jag ÄLSKAR skor så detta var ju en toppen sida!
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
Lensway AB
Gillar solglasögonen
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
Stockholms Lokaltrafik
Sistsarna är väldigt sköna!
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
SJ AB
Det är segt när det är trångt vilket ofta händer
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
SVT (Sveriges Television)
Otroligt gött att det är reklamfritt!
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
Spartoo
Väldigt fina skor! :D
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
Vapiano
Bra och billig mat!
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
TV4 AB
Dom har ofta bra långfilmer!
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta

Tänk er för före ni skickar!

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback