Överasskning

Mina tjejer överasskade mig verkligen! :D Vi var på torget för att handla lite mat och så ser jag hur bussen till lisa kommer (vi hade sagt att vi skulle hem till lisa) men ingen bryr sig o jag blir lite små frustrerad, efter en stund går vi till hållplatsen och jag ser nästa buss komma men så säger dom att vi inte alls ska åka med den, fattade ingenting, så sätter dom på mig en ögonbildel och en och en halv timme senare öppnar jag ögonen och är på brännö. Fattade ingenting. hade inte fattat att vi åkt båt ens hahah. Vi fick lisas stuga för oss själva och det var jätte jätte mysigt. Blev så glad, mina fiina tjejer. Vi lagade tacos och sen spelade vi kort i timmar och tjötade massa och åt och drack massa gott. Sjukt mysigt och kul. wiie. behövde verkligen dedär ! :D

Tänk er för före ni skickar!
Postat av: Isacs Mamma

vilka fina kort!



kul att du är med !

2012-05-05 @ 16:43:09
URL: http://isacsmamma.blogg.se/
Postat av: saranda

verkligen en jätte fin blogg !

kolla gärna in min , jag har frågestund på bloggen och ställ gärna några frågor tack !:)

2012-05-11 @ 18:42:04
URL: http://sarandaramadani.blogg.se/

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback