Nitar på shorts och jeans.

Har haft min lilla pysselstuga hemma idag. Var i stan och köpte nitar igår och fick äntligen gjort det idag! Längtat.
Dom guldiga nitarna är köpta på knapp karlsson göteborg och kostade 1.50 styck! man fick alltså välja hur många man ville ha. Och dom silvriga kommer ifrån shock och kom i ett hundra pack för 98 kr! Perfekt storlek på nitarna.

Tänk er för före ni skickar!
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Vill du läsa en super bra blogg? Då är det min vi snackar om! Min dröm är att bli en känd skådis och äga ett klädmärke större än H&M! Så ta en titt på världens COOLASTE blogg!!

Vem vet du kanske gillar den? Fan snackar jag om såklart du kommer att gilla den det är mig vi snackar om! ;)

GÅ IN OCH KOLLA PÅ SVERIGES GRYMMASTE BLOGG OCH BLOGGERSKA!

2012-05-20 @ 03:38:53
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: Andrea

åh, jag satte nitar på lite kläder här hemma för ett tag sen med, sjukt kul att pimpa kläder så där :D

2012-05-22 @ 21:28:14
URL: http://andreahansson.se

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback