Fint nagellack.

Kooolla vilket fint o härligt sommarlack, man fick med det i tidningen chic så jag kände ju att jag var tvungen o testa, gud vad fint! ellerhur? Spring o köp ett nr av chic nu :) riktigt somrigt! Om en liten
stund kommer mormor, moster och kusinerna och ska fira mig i efterskott, så de blir
tåååårta. mums!
Idag har jag föresten på mig skjortan från rut m.fl och ett par svarta jeans och lockigt hår på det! finfint,
Men vi hörs senare darlings. Puss

Tänk er för före ni skickar!
Postat av: emma

tack! jo jag kände lite så själv, har gjort om den ännu en gång gillade inte riktigt den andra (:

2012-05-19 @ 17:54:25
URL: http://emmafogman.blogg.se/

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback