Dag 8. Ett ögonblick.

Ett ögonblick. Hmm jag väljer det när morfar dog.
Morfar hade fått hjärtinfarkt och låg på sjukhus i koma med resperator och massa slangar och sånt. Det visste jag och försökte leva på. Men några dagar senare är jag i skolan. Ska gå ner för att ha musik där vi hade ett samband med gympan och hade dansprojekt. Plötsligt ser jag pappa i korridoren framför mig. Jag tänkte att han var där för att vara på nått utvecklingssamtal eller liknande för min syster. Men så ser jag att min syster står och gråter. Inget man gör inför möten precis.. Så jag blir rädd men börjar gå mot pappa. Och han säger det, att morfar dött. Jag visste det nog inom mig men det ögonblicket han sa det blev som en chock. En blixt som slog igenom kroppen. Massa känslor på en sekund. Usch usch usch. Det var ett hemsk ögonblick. Jag saknar min morfar jätte mycket ! :(



Tänk er för före ni skickar!
Postat av: elin

<3 <3 <3

2012-03-11 @ 21:29:36
URL: http://elinkristensons.blogg.se/

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback