Dag 7. Min bästa vän

Dag 7. Min bästa vän.
Ni "känner" ju oliver som min pojkvän men om ni bortser det en stund och bara tänker hans del som min vän. För vi var faktiskt vänner innan vi blev tillsammmans.
Oliver är min bästa vän. Han kommer alltid med råd när något hänt. Vi sammarbetar bra ihop när vi ex spelar typ cod. Han får mig alltid att skratta när jag är arg eller ledsen o vi kan prata om allt. Ofta händer de att vi nynnar på samma låt, säger de den andra tänker och avslutar varandras meningar. Vi peppar varandra och känner varandra bra. Vi bråkar ibland men kan aldrig klara sig utan varandra.
Vet vad den andra blir glad o inte glad över.
Klart är inte vi har alla intressen delade men han e en precis som en beeztis ska vara. Love you bestisen
Andra nära vänner är ju lisa o viky o emisen

-dom två sista bilderna e gamla. o den sista visar hur knäpp han är haha

 


Tänk er för före ni skickar!
Postat av: Johanna Christoffersson

Fin blogg du har!

Kram :)

2012-03-02 @ 23:15:40
URL: http://rosaprickaar.blogg.se/

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback