Dag 14. Min barndom

Haha vet inte hur jag ska börja.
Aja jag bodde i stan tills jag var 1 år, då flyttade vi ut till torslanda. Flera andra familjer flyttade hit och bland dom var det två tjejer i min ålder. Sanna och Fanny heter dom. Våra hus ligger bredvid varandra. Vi blev kompisar och lekte hela tiden. Vi var nog skitjobbiga haha. Gick ex hand i hand upp för våran backe och sjöng: Vi ska få glaaaass, vi ska få tuggumi. Och sen så fick vi inte ens det :( :(
När jag var omkring 6 år skildes mina föräldrar och det var otroligt jobbigt för mig. Men tur nog hade jag min kompis Fanny (Min ena grann/barndomskompis) som var hur go som helst. Vi tre grannar ( Sanna, fanny & jag ) hade hamnat i samma klass. Vi gick i samma klass upp till 6an då vi bytte till en högstadie skola och Sanna hamnade i en annan klass men jag och fanny går fortf kvar i samma klass och är fortf kompisar. Fast vi umgås inte precis värst mycket. Dock bakade vi hos mig och såg på vänner i veckan haha..
Iallafall, Efter mamma o pappa skilde sig lånade vi en lägenhet av en bortrest vän och mamma o pappa turades om att bo där och i vårat hus. Både jag o min syster var då i lägenheten och huset. Jag minns hur jag hatade lägenheten. Trång och tråkigt och en äääcklig skinnsoffa....
När jag var 7 flyttade vi med mamma till ett radhus och jag tyckte om huset och trädgården men områden var inte de säkraste om man säger så.. kan ju berätta att vi bodde i biskopsgården haha.. Sen när jag var 12 flyttade vi igen, mamma hade träffat en ny kille och vi flyttade till kullavik där vi fortf bor kvar. Bor varannan vecka hos mamma o pappa.
Well det var la min barndom det. Såklart har det hänt maassa mer men jag vill inte gå in på känsliga grejer nu..

Tänk er för före ni skickar!

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback