Dag 11. Mina syskon.

Jag har ingifta syskon och en riktig.

Min riktiga syster heter Alice och fyller 14 snart. Hon är tyvärr längre än mig.. Ibland är hon skit jooobbig men så är det väl med alla syskon och ibland är hon världens bästa och bakar när man är ledsen tillexempel. how cute.
Själv tycker inte jag att vi är lika alls på utseendet men alla andra tycker det. Hon har tjockare och lockigare hår än mig och mindre ögon osv. fast det är väl bara jag som ser sånt.. Älskar henne massor iaf och jag vet att hon kommer läsa detta på puss puss världens bästa syster.
Bild på Alice och mig och en bild på bara Alice brallis.

Sen har jag tre ingifta syskon. Två på pappas sida som heter Emma och Sandra och är 13 och 15 år.
Och en på mammas sida, Albin som är ett halv år yngre än mig. Tycker om dom med 

Tänk er för före ni skickar!
Postat av: alicebrallis

<3

2012-03-17 @ 11:44:06

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback