Morgon inspo

Sovit gott babes? Hoppas att ni gjort det. Dagens planer? No idea.. kanske mys dag med karina här hemma eller nått. Jag vet faktiskt inte.. Men det ska inte ni tänka på. Ska bjuda er på en inspo bild! Kul vaaa?
Sjukt fina skor och underbar tatuering. Ska göra en likadan hade jag tänkt i framtiden! Vill ni ha några tatueringar? Isåfall vad och vart? :D

Tänk er för före ni skickar!
Postat av: Anonym

ååh tack vad glad jag blir! :D

visst! säg till när du följer mig, jag följer dig som nummer 14 :)

2012-07-03 @ 21:05:30
Postat av: annie

/Annie

2012-07-03 @ 21:07:06
URL: http://annieharaldsson.blogg.se
Postat av: al

När jag var 14 ville jag ha en liten nyckelpiga strax ovanför yttre höger fotknöl. Blev dock aldrig av att jag gjorde den, trots mina föräldrars tillåtelse =) .

sv. <3

al

2012-07-03 @ 23:17:04
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback