Things I wanna do before I die. Part 2


jag ÄLSKAR harry potter och att besöka harry potter världen vore sååå stort haha..


Jag vill bli gammal med en person som jag känt väldigt länge som vi delar
mycket minnen med. Min nuvarande pojkvän ska bli min skruttmann
som jag blir gammal med !


Jag skulle väldigt gärna förlova mig med min pojkvän. Men en
förlovning ska vara speciell så det ska inte för tidigt och inte med vem
som helst bara för att "få det gjort"


Det skulle vara kul att få en populär blogg. Jag bloggar inte bara för
läsare men om ingen läste skulle det inte vara kul att dela med sig
av sina insperationer och bilder. Det är vad en privat dagbok är
till för.


Tänk er för före ni skickar!

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback