carpe diem

carpe diem, alltså fånga dagen på latin. har aldrig riktigt brytt mig om de uttrycket/citatet förens nyss. satt o kollade på ett hjärta mamma gett mig där de stod "fånga dagen" och det är såå rätt ! ta vara på dagarna, livet går fort. förlorade morfar för lite mer än ett år sedan o jag önska att jag tog vara på dagarna med honom bättre. man vet inte hur länge ens nära och kära finns. och detta lovet, minns knappt vad jag gjort. tiden går för snabbt och från o med nu ska jag ta till mig de uttrycket. CARPE DIEM- fånga dagen


Tänk er för före ni skickar!
Postat av: Molly

Har frågestund på bloggen, kika gärna in och fråga nått :)

2012-01-03 @ 12:23:38
URL: http://mollyannasvedin.blogg.se/

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback