Ni ska bara vetaaa !!

Ni ska bara veetaa vad jag råkade göra förut. Det började såhääär:

Jag o mina kusiner o syrran åkte skidor o kände för o köra en skogsväg. Vi åker ner för ett stup typ o vi skrattar o tjoar. Plötsligt åker jag in i en jävla snödriva och gör något och vrider om mitt knä. Fyyyyyy faan vad ont det gjorde.
Låg bara där o skreeek o grät o skrek lite till. Benet var heelt vridet och syrran o kusinen trodde det var brutet/ur led. O alice som inte hunnit hela vägen ner sprang upp o åkte ner för o hämta hjälp. Det kändes som en evighet innan vi hörde ett brummande ljud o en man kom ner o försökte få upp mig, svårt o trögt gick det eftersom det var ganska brant. Sen åkte vi ner och dom la om knät med ett stödjande bandage. Det pinsama var ju att mina ben inte var jätte nyrakade precis.. inte för jag kommer träffa dom två som fick ''plåstra om mig'' MEN ÄNDÅ !! Benet är okej nu. eller ja det gör ju fortfarande lite ont o så.
Han tyckte att jag skulle ta de lugnt nu för det kunde gå ur led lätt eller nått haha..

SÅ TIPS: Åk inte konstiga skogsvägar där snön inte är riktigt bra


Tänk er för före ni skickar!

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback