Egentligen

Nu har jag ju en ljus (&fin) design o header. men egentligen är det so not me ! jo men ärligt. Visst är det fint o jag tycker andra bloggar som har det är fina o kolla på men vissa har det föör ljust. var inne på en blogg nyss. såg inte vad det var på bilderna i headern för det var FÖR ljust. o sen känns det (jag ska iog inte säga nått nu) som att ALLA hakar på det o ska ha ljust ljust ljust. Neeej !! Enligt mig har dom allra finaste designerna o headerns mörkare färger. men inte FÖR mörkt heller.. o INTEE massa färger.. knepig jag var där men jag va tvungen o få de ur mig.. kram på er :)

Tänk er för före ni skickar!
Postat av: Ida

Svar; TacK! :)

2012-02-08 @ 22:34:31
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh vad fin header =)

Eftersom du är intresserad av foto kanske du är intresserad av min fotoblogg full med coola, fina & vackra bilder!

Kolla in & kommentera vad du tycker om bilderna =)

Gillar du bilderna - följ bloggen!♥

Kram♥

2012-02-09 @ 09:24:11
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback