toppen

Blev väckt runt halv 11 med en underbart god pannkaksfrukost. gick o la mig o sov en timme efter det och vaknade upp till strålade sol. gick in o tvättade håret, la i en hårinpackning och tog på en sjuuukt grym ansiktsinpackning som jag tänkte tipsa om senare så checka in då ;) sen satte jag mig ute o målade naglarna.
Nu är jag klar med min lilla spadag men sitter fortf ute i de härliga vädret med en vaniljlatte. nomnomnom.
fick även ett paket. snabb o smidig leverans. är jätte nöjd! ni kanske får se innehållet senare. snyyyggt är de iaf ! :D puss



Tänk er för före ni skickar!
Postat av: liza

sv; åh vad glad jag blir! tack så jätte mycket sötis!:) aa det är läppstift:)

2012-04-24 @ 16:54:39
URL: http://laisas.blogg.se/

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback