My day 2Day

såhär ser min dag ut. kommer därför inte vara hel social på bloggen, fast ni lär inte märka av de iaf. ska fixa nått inställt inlägg så de blir braa !

Tänk er för före ni skickar!
Postat av: Monrou's vintage blogg

Va fin blogg du har!

Om du kikar in och kommenterar på min blogg vart du brukar shoppa så länkar jag till din blogg! :D

2012-04-26 @ 12:23:15
URL: http://monrous.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hejsan!

Vill du ha länkbyte med mig? =) De skulle vara jätte kul, hoppas du vill de.

I såna fall, tidsinställt inlägg... så de liksom blir samtidigt. När & klockslag tycker du?



(btw. min blogg handlar mycket om SJÄLVFÖRTROENDE/TEXTER/CITAT, allt roligt sådant. Sen kan man också maila till min mail adress:

[email protected]

om man mår dåligt, kärleksproblem, vad som helst... som man inte vill skriva i kommentars fältet.) Ha en bra dag, kram.

2012-04-29 @ 09:22:05
URL: http://amandaliljencrantz.blogg.se/

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback