Godmorgon

Godmorgon på er. Hoppas ni mår bra. Det gör inte jag. Sov jätte dåligt och vaknade på fel sida :(
Igår hann jag inte blogga alls för jag var ganska upptagen heladagen.
Började med att pappa o hans fru o jag åkte in till stan för o lämna in min älskade iphone. Sprang in i lush o köpte världens bästa ansiktsmask och sen tog vi en go fika, därefter gick vi in i en affär där jag såg jackan of my dreams. Har tjatat om en militär jacka i år o dar o där var den perfekta till ett grymt pris. Fick den i tidig födelsedags present. wiiihii.
Direkt efter stan åkte jag o mötte upp mina goa vänner lisa o viktoria o hennes pojkvän oliver och senare träffade vi på en hel massa folk. Vi begav oss senare till viktoria (asså jag lisa viktoria oliver o jonte) och såg 2 filmer o hade de jätte mysigt ! En välbehövd rolig dag!
Får se vad denna dagen har o erbjuda.. antagligen en massa soffhäng här hemma.. aja ha det bra. puss

Tänk er för före ni skickar!

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback