kärlek

Hejhej "L" :) tack så mycket haha
Jo jag har kille haha. tycker just ämnet kärlek är roligt att svara o skriva om. eller iaf om man är lyckligt kär eller om kärleken går bra eller ah ni förstår. jag har svarat på detta en gång tidigare men kan göra det igen.
som svar på din fråga, vad kärlek för mig är, så är mitt svar :
kärlek för mig är att i början känns det som om man har hundra fjärilar i magen. inte kan tänka sig att den personen ska vara med någon annan osv. det är ju olika för alla. som jag sa i inlägger en annan gång. Jag minns gånger då jag gillar någon, inte mycket. för rikigt kär har jag bara varit en gång. men gillat nån nivet. när man sett den personen i början liksom. hur det pirrar till. allt är nytt med just den personen. söta kvälls sms eller samtal. blickar, leenden. dedär innan allt börjar. och så med oliver, det känns så sjukt bra med honom. det var också så i början. När jag såg honom visste jag inte vart jag skulle ta vägen. blev helt varm o helt störd när han var i närheten. tänker inte gå in på alla detaljer för det angår inte alla. men det var sjukt. sen började vi träffas lite oftare och det kändes mer självklart. men fortf var allt nytt o pirrigt. nej jag ska inte berätta allt om vårat privatliv eller vad som hände. men allt var sååå bra. kärlek kan också vara ett helvete. att man bara vill dö. aldrig mer älska någon. men alla dåliga tillfällen är värt att gå igenom för att nå dom bra !
det är vikigt att kunna lita på personen man älskar. jag kan verkligen lita på oliver men jag tror inte att alla kan lita så mycket på sin partner som jag gör. jag har det jätte bra med oliver. ♥
så ahh kortfattat, kärlek är när ens hjärta slår ett extra slag så fort man ser personen, eller man vet att man inte kommer klarar sig utan personen.
hoppas du fick svar på din fråga :)

hahahahahaha sicken go o hemsk bild

Tänk er för före ni skickar!

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback