gilla/ogilla

Tänkte köra en sån like/dislike grej ibland. Börjar med dislike så får vi de tråkiga o negativa gjort.


* Folk som tror att dom är bättre än andra. Hatar folk som går runt och hatar oskyldiga människor för dom kanske har fel hårfärg, kläder, hudfärg osv. Vem fan bestämmer att nått är rätt och fel egentligen ?!

* Uppmärksamhets banta. Ja de finns folk som vill banta som kanske behöver det, men när de kommer till folk som är smala och vet om det och inte alls behöver banta går runt o säger ''Jag är så tjock, jag behöver banta'' så blir man så sur.



* När personer går fram till någon dem inte känner och ger en snäll komentar. Stor hiss på den. Man blir hur glad som helst !!

*
Nit saker. Skor,jackor,shorts,väskor, t.om iphoneskal osv med nitar på. Såååå snyggt !! - (gör ett inlägg senare o visar lite snygga nitsaker)

*
Min pojkvän. Gud vad skulle jag göra utan honom ? Han är min bästa vän också. Alla borde ha någon som han. Han har fått mig starkare o modigare o gladare o tryggare osv. ååh min lilla älskliing !! ♥ ♥

Tänk er för före ni skickar!
Postat av: HANNA

sv: tack så mycket! :)

2011-12-22 @ 21:06:17
URL: http://hannalovisasol.se

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback