10 sanningar

har ju knappt bloggat så här kommer ett längre inlägg

1. jag äääälskar att testa nya färger te håret

2. jag är helt störd o snackar med massa random människor helatiden

3. jag haatar att läsa

4. jag älskar sallad o kan ärligt talat leva på det

5. jag har lätt för o få känslor för ngt ett kort tag men har super svårt för o bli kär

6. jag har svårt att tro på vad folk säger

7. jag tar alltid egopix men fastnar aldrig på bild HAHAHA

8. jag heter sophie i mellan namn

9. jag tar åt mej skit alldeles för lätt men brukar låtsas som om jag inte bryr mej

10. jag drömmer om jobb som typ advokat elr sån polis som beck är HAHA elr typ känd men jag orkar inte anstänga mej sååå mkt så de kan vi säga hej o hejdå till

( 11 . jag redigerar aldrig mina bilder. to bad, hade behövts )


Tänk er för före ni skickar!

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback