pelin gästbloggar

hehe pelin hemma hos emma nu. eller a ja heter ju inte pelin, bara att de flesta kallar mig det på grund av min supersöta msn! emma är också rätt efterbliven som ni kanske har märkt? hon loggade ut från sin användare och sa, LOGGA IN PÅ GÄSTERNAS INLOGGNING, INTE MIN! skulle kolla om hon hade lösen, vilket hon hade. ledtråden var love is in the air, haha svårt att lista ut vad lösenordet är? näe.. men som sagt, emma jansson som har bästämt ju.. hihi. senare ska vi träffa alla dom vi träffade igår, och förhoppningsvis är det bättre stämning än igår! för igår, som emma skrev förut, var det mesta kaos.. yeye sånt händer. i princip allt är fixat nu så nu är vi goooa gänget igen! emma sitter och plattar håret nu och fixar sig, hm ovanligt att hon är sminkad? inte speciellt.. hihi nej skojar med dig bebi. här får ni lite söta bilder på mig & emmisen genom tiderna. 


helloooo hamster, förra hösten

ojojoj va länge sen

emma i framtiden
eh

hoppsan, snart ett år sen. kolla emmas orangea hår.. skoja solen lyser på hennes bruuna hår!
ni ser ju mitt, typ råttfärgat? gosh 

orkar inte lägga upp mer bilder nu. eller okej kan bjuda på tre super söta bilder!


alla säger att det är  typiskt mig att ta sånna här bilder,men jag fattar verkligen inte varför ?!

HAHAHAHHA , här bjuder man loss. i typ april? hade cam med emma, vi gjorde massa cepe grimarser och så fasta min cam såhär.. gud va jag är gullig! 

ni kan få en seriös bild på mig också, så ni inte tror att jag är helt out of control liksom.. 

elin pelin kristenson, wohoooo

& så du vet emma pemma fågelskrämma jansson, så älskar jag dig!


Tänk er för före ni skickar!

Vad heter du?
Cupcake?

E-postadress: (publiceras ej, så detta blir våran hemlis hihi)

URL/Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback